kaastaar

kaastaar

Kaastaar is een nieuwe winkel in Vichte waar je terecht kan voor kazen, fijne vleeswaren, tapas, wijnen, bieren en artisans. bluetown mocht de volledige huisstijl uitwerken en verzorgt alle drukwerk en gevelbranding. Momenteel maken we werk van een website om het aanbod van Kaastaar kenbaar te maken. Tevens is bluetown partner voor communicatiestrategie.

facebook

Bal van Hemelvaart 2017

Voor de 16de editie van Bal van Hemelvaart is bluetown opnieuw aangesteld als communicatiepartner. Een nieuw concept verdient een nieuwe vormgeving. bluetown stelde een communicatieplan en draaiboek op en verzorgt de vormgeving voor deze editie. Dankzij een kick-off party werden Early Bond tickets verkocht, meteen een schot in de roos voor de start ticketverkoop. Daarnaast werd ook een teaser-movie door bluetown gemaakt.

balvanhemelvaart.befacebook

Youngster

Youngster brengt een nieuw beursconcept voor startende ondernemers naar Waregem Expo. Dankzij een budgetvriendelijke all-in formule kunnen starters hun diensten en/of producten presenteren aan een breed publiek. bluetown werkte een communicatieplan uit en zorgt ook voor de productie van teaserfilmpjes en de uitvoering van het volledige plan.

youngster.befacebook

ibba2017

International Belgian Brass Academy 2017

IBBA 2017, een tweejaarlijks internationaal koperblaas festival viert zijn 5de verjaardag. 7 dagen kan u masterclasses en concerten bijwonen van gerenommeerde internationale artiesten en ensembles. Het communicatieplan, vormgeving en uitwerking van offline- en online communicatiedragers zijn voor de derde maal op rij van bluetown.

ibba.befacebook

jansmets

Jan Smets

Jan Smets is solist trombone bij onder andere De Munt, Belgian Brass, Mucho Gusto… kwam aankloppen bij bluetown voor een volledige opmaak van offline en online communicatie. Huisstijl, naamkaartjes, sociale mediakanalen en tot slot een website werden opgebouwd om zijn activiteiten en opnames in de kijker te zetten.

jansmets.befacebook

AVC-aluaward

avc gemino

Recent won avc gemino de European Aluminium Award voor de uitvoering van de wanden in het nieuwe Barco Experience Centre in het President Kennedypark te Kortrijk. Sinds juni 2016 is bluetown vaste partner voor avc gemino voor alle ontwerpen, huisstijl en visualisatie.

avc.eufacebook

bierfeeste

Bierfeeste 16

Een nieuwe concept naar Duitse feesttraditie komt naar Beveren-Leie. Mensen laten proeven van ‘Live Blasmusik’ tijdens een onvergetelijke avond waarbij Duitse producten als bier, pretzels, frankfurterworsten centraal staan is het uitgangspunt. bluetown bouwde communicatieplanning op en vertaalde dit naar een fris affichebeeld met bijpassend label. Alle online en offline communicatie is in handen van communicatielab bluetown.

bierfeeste.befacebook

sinksen16

SINKSEN16

Stad Kortrijk schakelt opnieuw bluetown in voor de volledige communicatie van het stadsfestival SINKSEN. Voor de 4de keer zorgt bluetown voor een creatieve communicatiemix uit binnen het vooropgestelde budget.
Een uitgewerkt communicatieplan, draaiboek en budgetafspraken brengen alles mooi in kaart en bundelen de communicatiekanalen. Tevens voor de uitvoering van het communicatieplan blijft bluetown aan boord. Mediadeals, redactie, vormgeving (uitgewerkt door team communicatie Stad Kortrijk) zowel voor, tijdens en na het gebeuren worden in goede banen geleid. Een nauwe samenwerking met de productie (door TheaTech) zorgt voor een vlekkeloos festival.

sinksen.befacebook

balvanhemelvaart-2016

Bal van Hemelvaart 2016

Voor 2016 is bluetown opnieuw partner voor Bal van Hemelvaart. Om hun jubileumeditie kracht bij te zetten werd de volledige communicatie onder de loep genomen. Een communicatieplan met budgetplanning werd opgebouwd en nieuwe kanalen werden geïntegreerd. Op het affichebeeld nodigt traditiegetrouw een silhouet van Audrey Hepburn een breed publiek uit.

 

balvanhemelvaart.be

uitpas

UiTPAS zuidwest

UiTPAS is een kaart voor iedereen die deelneemt aan vrijetijdsactiviteiten. Met UiTPAS kan je punten sparen en ze omruilen voor een korting , cadeau of ander voordeel. Tevens heeft UiTPAS speciale aandacht voor mensen in armoede die aan kansentarief kunnen participeren aan vrijetijd. In samenwerking met Cultuurnet Vlaanderen werd UiTPAS uitgerold in zuid-west-vlaanderen in 11 steden en gemeenten. bluetown deelde zijn expertise voor de uitwerking van communicatietools, lanceringscampagne, vormgeving en realisatie van een nieuwe UiTwebsite met integratie van UiTPAS. Na de lancering in september 2015 is UiTPAS zuidwest één van de sterkst groeiende regio’s qua pashouders. In de komende jaren worden verschillende acties uitgewerkt om UiTPAS verder kenbaar te maken. In opdracht van Cultuurnet Vlaanderen werkt bluetown nauwgezet mee aan de implementatie van segmentatiemails naar alle pashouders in Vlaanderen.

uitinzuidwest.befacebookuitpas.be

bluetown-2016

2016…

May the dreams of your past be the reality of your 2016… bluetown wenst iedereen een creatief en succesvol 2016.

ssw

Shuttle Service Waregem

Shuttle Service Waregem is een jonge onderneming opgericht door Nico Van den Heede die instaat voor luchthavenvervoer, zakenvervoer & personenvervoer. Dit naar alle nationale- en internationale luchthavens, hotels, bedrijven, etc. , zowel privé als zakelijk. Om hun professionalisme kracht bij te zetten ontwikkelde bluetown een nieuwe huisstijl.

shuttleservicewaregem.befacebook

nilaya

Nilaya

Nilaya is een praktijk voor integratieve rouw- en verliescounseling voor kinderen en jongeren, integratieve psychotherapie, kinderyoga en relaxatie. bluetown werkte logo, huisstijl en website uit. We wensen Isabelle veel succes met deze nieuwe uitdaging.

nilaya.befacebook

wimmertens

Wim Mertens

Wim Mertens, componist, pianist en zanger, bracht in zijn intussen ruim 30-jarige loopbaan meer dan 50 albums uit en stond op de grootste internationale festivals en podia. Hij werd bij het grote publiek bekend dankzij zijn compositie ‘Struggle for Pleasure’ die gedurende jaren vaste tune was voor Proximus. Om zijn vele albums en composities met iedereen te kunnen delen werkte bluetown een nieuwe website uit. Het volledige oeuvre, biografie en concertkalender kan je overzichtelijk terugvinden in deze nieuwe website. We zijn trots om deze internationale ster ook tot onze klanten te mogen rekenen.

wimmertens.be

sinksen15

SINKSEN15

Stad Kortrijk schakelt opnieuw bluetown in voor de volledige communicatie van het stadsfestival SINKSEN. SINKSEN15 valt dit jaar samen met de opening van ‘De Grote Verleieding’, een groots project rond de vernieuwing van de Leie binnen de stad. Een unieke kans om communicatief alles in één groot geheel te kneden. bluetown werkt een creatieve communicatiemix uit binnen het vooropgestelde budget. Tevens staat bluetown in voor de volledige uitvoering van deze communicatie met communicatie voor, tijdens en na het gebeuren. Een nauwe samenwerking met de productie (door TheaTech) zorgt voor een vlekkeloos festival.

sinksen.befacebook

drumsco

Drums & Co

Drums & Co, de speciaalzaak voor muziekinstrumenten in Gits, had de droom om hun gamma ook online te verkopen. bluetown bouwde een e-commerce met frisse look en overzichtelijke weergave van het uitgbreide gamma. De huisstijl werd verfijnd met een strakke typografie en frisse kleuren. Een mooie samenwerking tussen Kristof (drum addict) van Drums & Co en Arvid (communicatie addict) van bluetown. Ook de nieuwe mogelijkheden van online verkopen ontdekken? Contacteer ons, we helpen je graag verder.

drums-co.be

balvancollege

Bal Van College

De ouderraad van het College Waregem organiseerde in 2014 een eerste Bal van College. bluetown werkte toen een volledig communicatieplan uit met als thema ‘Las Vegas’. Het geslaagde concept krijgt in 2015 een tweede editie en opnieuw is bluetown de vaste communicatiepartner. Voor de professionalisering werd een algemeen logo en huisstijl uitgewerkt om partners te benaderen.

balvancollege.befacebook

tybo

NV Tybo

NV TYBO is de perfecte partner om uw droomwoning te realiseren. Met 30 jaar ervaring is het familiebedrijf uitgegroeid tot een zeer vaste waarde in de traditionele woningbouw. Voor hun communicatie werkte bluetown een moderne website uit met oog voor de woonprojecten.

tybo.be

erfgoeddag 2015

Erfgoeddag 15

Op zondag 26 april gaat de 15e editie van Erfgoeddag door met Erf! als thema. Erfgoeddag is het jaarlijkse hoogtepunt voor het cultureel erfgoed in Vlaanderen en Brussel.
Heel wat erfgoedspelers zetten hun beste beentje voor en bieden een brede waaier aan gratis activiteiten. Om het regionale programma in Zuid-West-Vlaanderen in de kijker te zetten werd een affichecampagne, programmabrochure en website opgezet. Een doordachte verspreiding brengt het thema Erf! bij een brede doelgroep.

erfgoeddagzuidwest.be

bluetownbike

zien en gezien worden

Bij bluetown besteden we veel aandacht aan het concept om uw bedrijf of evenement in de kijker te zetten. De juiste communicatiekanalen voor de juiste doelgroep. Gezien worden bij de wielerliefhebbers? Dan zorgen we gewoon voor een opvallende kwaliteitsvolle fiets… Kleur en logo’s van de bluetown bike werden duurzaam gelakt op een alu/carbon frame. Met bluetown loopt uw communicatie dus op wieltjes.

beversharmonieorkest-2015

Bevers Harmonieorkest – nieuwjaarsconcert 2015

Jaarlijks brengt het Bevers Harmonieorkest een groots nieuwjaarsconcert. Menige sponsors zijn steeds verheugd te kunnen bijdragen aan dit evenement die in Beveren-Leie en Deinze jaarlijks een 1500 bezoekers lokt. Voor de editie van 2015 werkte bluetown een vernieuwde sponsorcampagne uit. Met een gedrukte sponsorbrochure werden sponsors uitgenodigd het orkest te steunen als jaarpartner dankzij verschillende formules. Voor het nieuwjaarsconcert werd een programmaboek opgemaakt en verdeeld in 15.000 brievenbussen in groot Waregem. Samen met affiches en e-invitaties een nooit geziene communicatie voor amateurorkesten in Vlaanderen.

beversharmonieorkest.befacebookyoutube

bluetown

happy new year

bluetown wenst iedereen een fantastisch en creatief 2015. Om er meteen volle bak in te vliegen hebben we voor de start van 2015 onszelf in een nieuw kleedje gestopt met een vernieuwde huisstijl en website.

keymusic

Keymusic

Keymusic, de grootste muziekinstrumentenketen van de benelux, kiest steevast voor bluetown als partner in hun communicatie. bluetown verzorgt alle post- en e-mailings voor de opendeurdagen en dit reeds 6 jaar. Daarnaast is bluetown de vaste partner bij het inrichting van de winkels van ontwerp tot uitvoering. Zo was bluetown ontwerper en uitvoerder van de winkels in Luik, Roeselare, Sint-Niklaas, Mechelen, Herentals…

keymusic.comfacebook.com/keymusicbe

IBBA

International Belgian Brass Academy

De ‘International Belgian Brass Academy’ of kortweg ‘IBBA’ vindt sinds 2013 plaats in de stad Harelbeke, waar het mede door de steun van een cultureel geëngageerd stadsbestuur een vast onderdak kreeg. Het is een muziekfestival dat 2-jaarlijks georganiseerd wordt door ‘Belgian Brass’. Ook voor de editie van 2015 deed de organisatie en stadsbestuur terug beroep op bluetown voor de volledige communicatie.

ibba.befacebook.com/ibbafest

kortrijkatlille

kortrijk @ lille

In het weekend van 11 en 12 oktober trok de stad Kortrijk naar Rijsel. Op uitnodiging van Lille 3000 presenteerde de stad zijn cultuur, creativiteit en economie op de site van Gare Saint Sauveur te Rijsel. Kortrijk-at-Lille dat kaderde binnen ‘We are creators’ van de Stad Kortrijk, had de intentie om Rijselnaars warm te maken om naar Kortrijk af te zakken en kennis te maken met alle leuke initiatieven die in en rondom Kortrijk plaatsvinden. Studio AnnaMariaCornelia bedacht het concept, de coördinatie was volledig in handen van bluetown.

sinksen13

Sinksen13

In opdracht van Stad Kortrijk werkte bluetown voor het stadsfestival SINKSEN13 een uitgebreid communicatieplan uit. In de maanden voor het festival was bluetown verantwoordelijk voor de uitvoering van dit plan, bestaande uit onder meer online content management, mailings, brochures, affichage en drukwerk. SINKSEN is Kortrijks grootste cultureel volksfeest waarbij de verkeersvrije binnenstad wordt ingenomen door gekke fanfares, ambiance op het Schouwburgplein, internationaal straattheater, een tangobal, een battle of the bands, een bike-parade, Kortrijk Loopt en warme wereldmuziek.

sinksen.be